Service en Montage

Hoe kan ik aangeven dat ik het apparaat gemonteerd wil hebben?

U kunt op de productpagina en in de winkelwagen aangeven dat u het product wil laten monteren. Uiteraard kunt u ook na uw online bestelling telefonisch of via een e-mail doorgeven dat u het apparaat gemonteerd wil hebben. Dit kan via +31 (0)416534753 of info@voordeelapparatuur.nl

 

Wat is het montage tarief?


Wij rekenen een standaard tarief voor het inbouwen of vervangen van € 75,- per apparaat.

Wij hebben iedere dag een team van tientallen goed opgeleide monteurs in zowel Nederland als Belgie rijden en wij kunnen je daarom verzekeren dat de montage uiterst professioneel zal worden uitgevoerd.

Indien je speciale wensen hebt die hieronder niet vermeld staan dan kun je dit aanvragen via info@voordeelapparatuur.nl , of telefonisch via +31 (0)416534753.

 

Wat wordt er niet gemonteerd?


Kranen, plintheaters, voedselvermalers, afvalsystemen en boilers worden niet gemonteerd.

 

Welke aansluitingen dienen aanwezig te zijn?

  • Alle aansluitingen moeten bereikbaar zijn en met standaard aansluitmaterialen aangesloten kunnen worden.
  • Bij vervanging wordt het apparaat aangesloten op de bestaande voorzieningen.
  • Alle aansluitingen moeten aan alle wettelijke normen voldoen.
  • Er moet tijdens de installatie van het nieuwe toestel iemand aanwezig zijn die beslissingen kan en mag nemen indien er zich wijzigingen voordoen in materiaalkeuze, manier van plaatsing of andere zaken.
  • Alle bestaande aansluitingen moeten binnen een straal van 1.2 meter aanwezig zijn van het te installeren apparaat.
  • Montage is exclusief leidingwerk, hak en breekwerk, aanpassingen aan de keuken en aanpassingen van keukenpanelen. het ombouwen van kasten of andere keukenonderdelen om plaatsing mogelijk te maken. Werkzaamheden die buiten deze installatie vallen, kunnen in overleg met de monteur worden uitgevoerd tegen het normale arbeidstarief.

 

Wordt het oude apparaat mee retour genomen?


Wij kunnen het oude apparaat zonder extra kosten mee retour nemen. Wel dient u dit te melden bij uw bestelling, dit kunt u telefonisch doen of via een email. Daarnaast moet aan onderstaande punten worden voldaan:

  • Oude apparaat dient los gekoppeld en schoon aangeboden te worden
  • Oude apparaat dient een vergelijkbaar apparaat te zijn met het te leveren apparaat
  • Oude apparaat dient aangeboden te worden in de omgeving van de buitendeur

 

Heeft u vragen? Klantenservice Nu open
+31 (0)416 53 47 53

De voordelen van Voordeelapparatuur
  • Gratis bezorgd
  • Gratis retourneren
  • 30 dagen bedenktijd
  • Veilig betalen
iDeal Mister Cash Maestro Mastercard Visa Paypal
Kiyoh 1 Klanten over Voordeelapparatuur


Verleend geen garantie. Drie keer bellen en 3 keer mailen leverd geen gehoor.
Lees meer

(10 feb)


Geen
Lees meer

(28 jun)


Klantenservice
Lees meer

(01 apr)
Vergelijk